Torsdag


Denna vecka går så förbannat segt! Man jobbar, rider, jobbar, rider, sover, jobbar, rider osv. Vilket liv man har! Men snart ska de bli ändring på de. Snart blir de mer ordning och reda när jag flyttar ur lägenheten igen. Som de är nu så bor jag mer eller mindre i kassar, väskor och i bilen. Officielt så flyttar jag faktiskt hem till C, ut i skogen och på landet. Men jag tror de blir bra, hoppas de iallafall! Men mamsen och hennes hus finns alltid till hands om jag skulle sakna Sigtuna och vilja komma hem.
Tusen saker snurrar just nu i mitt huvud, så mycket saker jag BORDE göra men tiden finns inte riktigt där. Massa saker jag skulle vilja handla, inredning, massa inredning med pengarna finns inte där.. Men äntligen kommer mitt konto att vara lite mera fyllt när jag slipper betala hyra varje månad för en lägenhet som jag aldrig är i.
Helg imorgon, jag jobbar dock kväll så de förstör fredagskvällen ganska hårt. Gör iof inte så mycket eftersom ja ändå inte har någon större lust med nått just nu, inget jag ser framemot och social är de sista ja orkar vara. Deppig? JA! De enda jag ser framemot är att Mulle ska få komma hem igen, de måste han bara göra..

mulle


Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummar och tår för Mulle..

2011-05-06 @ 06:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0