Goda dagars magi.

God förmiddag,

Solen strålar även idag och de så himla skönt att våren har börjat smyga sig på! Imorse när klockan ringde hörde man fåglarna kvittra och de var ljust ute!
Igår fick jag verkligen mycket gjort, Therese red Kedves på morgonen och jag själv red en stund i slutet. De gick jätte bra och de är redan stor skillnad på bara två veckor! Efter jobbet var jag ute och gick och promenerade sen till min massör, såå skönt. Har ju haft sån där galen migrän igen, men idag är jag som ny efter massagen! Fick även en pilatesboll av Niklas, nu är de ingen återvändo. Jag kan inte längre skylla på att ja inte har råd att träna, han ska göra ett träningsschema för mig som ja ska göra hemma. Det enda som jag behöver investera i är ett gummiband, hantlar och "magmaskin" har jag hemma. Goood, detta kommer bli jobbigt, men kul!



Jag håller på med en idè just nu, eller man kanske inte kan kalla de för idé.. Men en ny grej, vet inte hur de går. Men jag blir världens lyckligaste om min plan kommer att funka.
Har haft några riktiga funderingar över min framtid dom senaste dagarna. Jobb, plugga, häst, boende, pengar, bil osv.. Det är verkligen intressant de här med framtiden, var är jag om ett år? En sak är klar iallafall och de är att jag kommer inte att börja plugga på ett tag iallafall, om ja ens någonsin gör de.. Vet inte vad ja skulle vilja plugga och har verkligen INGEN lust att sätta mig bakom skolbänken igen. Jag vill jobba och tjäna pengar! Bättre jobb än vad jag har nu kan jag nog inte få, här kommer jag verkligen kunna utvecklas som person och även utöka mina kunskaper på många sätt. Den som lever imorgon får se vad som händer helt enkelt!



Nu ska ja äta lunch och njuta av solskenet utanför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0