Namn?

Var hos syster på middag igår, god mat som alltid! Om sex veckor väntas den nya bebisen komma, närmare bestämt 4 maj. Ska bli så mysigt med en till liten bebis i familjen! Vincent var så go igår när jag kom och jag fick en stor kram i dörröppningen <3 Vad är de med mig och barn? Jag fullkomligt älskar barn, de är de mysigaste och gulligaste som finns! Men NEJ jag ska INTE bli mamma än! Men den dagen ja blir mamma så kommer ja höja de till skyarna och älska de mer än nått annat!
Jag fick ligga brevid Helena och känna på magen igår, helt sjukt hur man känner den levande varelsen där inne! När ja la min hand emot och tryckte så sparka han tillbaka, fantasktiskt, men lite sjukt! Som en alien som ligger där inne och bara vill pressa sig ut! Vi hade namn-förslag också. Vi blev väl kanske inte riktigt enade om nått. Tänk vad man assosierar olika till olika namn.. De sluta med att vi tyckte såhär:
Jag- Lancelot, (hur fint som helst!)
Andreas- Leon (NEEEEEJ tycker jag, gillar de INTE alls!)
Helena- Collin, (faktiskt riktigt coolt!)







Vi hade också många stora diskussioner om allt mellan himmel och jord. Både Helena och Andreas har varit gifta i tidigare förhållanden.. Är de meningen att man ska hinna med de också innan man finner den rätta?! De låter extremt jobbigt! Men som Helena och Andreas sa, så ska de faktiskt inte vara.. Och ja hoppas att jag slipper de innan min drömprins kommer ;-) jag skulle kunna tänka mig att gifta mig när ja är typ 40..? då får ju mina barn vara med också!
Ursch, nu blev de alldeles för mycket vuxen-prat! Men man måste få ha lite tankar och funderingar om livet ibland :-)

Therese red Kedves imorse, gick super som vanligt. Jag börjar väl dock få lite dåligt tålamod när ja själv sitter på. Nu när jag VET hur fint och bra hon kan gå så vill ja bara att ALLT ska funka på en dag och hon ska gå bra JÄMNT, men jag måste ha lite tålamod där. Hon har ju redan utvecklats jätte mycket och Therese tycker att ja gör en strålande jobb på henne, så ja kan inte kräva allt på en dag även om ja skulle vilja ;-)


Vi ska få hit en gubbe som ska baka semlor åt oss nu, men ja ska försöka motstå! Ikväll ska ja ut till C i skogen och städa, har glömt och vattna blommorna i 9 dar nu. Tror ni dom är döda? De tror ja.. Men ja förvarnade redan innan att de är katastrof att anlita mig på att vattna blommor. Ja gillar inte blommor och dom gillar inte mig!

ha en toppen tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0