PMS-KÄRRING

Ja, de är faktiskt precis vad jag varit under två dagars tid. Jag har jordens kortaste stubin och orkar inte prata med nån, irreterar mig på allt och alla. Men de har varit en tuff vecka med sjuka djur, ja själv har varit sjuk, lite sömn, många funderingar och igår kom även ett jätte hemskt besked från en av min mammas kompisar. Efter de beskedet fick ja mig iof en riktig tankeställare, man ska fan inte klaga på små saker! Allt som drabbat henne är oförstårligt och fruktansvärt hemskt, ja verkligen lider med henne..
Men jag måste få vara en sur-kärring ibland, de måste nog alla. Man kan inte alltid bara vara glad och tycka att allt är frid och fröjd. Dock så vet jag att ja är så himla dum när jag är på de här humöret, skulle nog helst låsa in mig för mig själv tills ja blir gladare för ja slänger ur mig dumma saker utan att tänka och efter de har ja bara ännu mer ångest och frustration. Dumma mig, jaja what to do.. Ja är väl en skitkärring.

Snobben är på Ultuna nu, hoppas mamma ringer med ett glatt besked! Mulle är lite bättre men lite feber, min älskade prins! Ska ut och mysa med honom idag! Tur att mina djur vill umgås med en sur-kärring som mig iallafall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0