Måndag

Återigen måndag och en hel arbetsvecka framför sig, ELLER INTE eftersom jag är ledig på torsdag :-) Skönt!

Idag är de en sån där dag jag funderar ALLDELES för mycket. Men mycket som har hänt i helgen har fått mig att fundera.. Att jag har svårt för att lita på människor är inget nytt. Tyvärr får man många gånger lära sig de under livets gång, man blir sviken, sårad osv av människor man trott sig litat på. De har gjort att jag många gånger väljer att luta mig tillbaka. Vågar varken hoppas eller tro just för att slippa smärtan om de skiter sig. Trotts de så måste man kanske våga lita på människor ibland..?
Helgens tjaffs har i vilket fall gjort mig väldigt upprörd och frustrerad, hatar att hålla på och tjaffsa med människor. Speciellt när dom inte ens kan hålla sig till sanningen! Sen kommer dom där med svansen mellan bena och tycker synd mig sig SJÄLVA, skrattretande och förbannat irreterande! Skitsamma, jag var bara tvungen att spy min galla lite!

Mamma var snäll och löshoppa Kedves igår eftersom jag jobba, hon hade varit jätte duktig! Hoppade 1.30 utan några som helst problem och imponerade återigen på publiken ;-) Min fina tjej!

Jag måste säga att ja gillar Nicke Borgs låt Leaving home från melodifestivalen, inte alls min typ av musik egentligen. Men de är riktigt bra!


ha en super måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0