Jag är fan bäst!

God morgon!

Imorse gjorde jag en grej som jag aldrig trodde jag skulle lyckas med, en morgon promenad! Jag brukar alltid se sånna hurtigbullar när jag åker till jobbet och tänka "hur orkar dom?!", ut och gå ist för att få sova en timme extra?! Men ja gjorde de, så jävla bra och stolt över mig själv, kvart i sex var jag i gympadojjorna och påväg! Duktigt!

Igår åkte jag ut till C för att vattna blommorna som jag lovat, dom var väl lite halvdöda kanske, förlåt! Men för att jämna ut de hela så städade jag HELA huset, dammsög, diska, dammtorka, skura golvet osv.. Är han inte nöjd nu så stryper jag honom, de är riktigt fint där hemma! Dock hitta jag inte skur-moppen så ja fick HAND-skura golvet. Var väl sådär att ligga på badrumsgolvet och skura, kände mig som en polsk, svettig städerska. Jag har alltså samlat bra många pluspoäng nu och dom döda blommorna är bara en liten sketen detalj!

Hoppas ni får en skön onsdag, jag har förresten blivit helt såld på Sara Varga! Hennes musik är grymt bra, härlig röst och sköna låtar. Lyssnade på henne hela promenaden imorse och nu blir de mer!

Hej´svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0