Helgen

God Söndag!

Jag sitter på jobbet med mat-koma. Var hos Vican på födelsedags brunch tidigare, massa gott!
Har bara tagit de lugnt och umgåtts med mig själv hela helgen. Men de har faktiskt varit så skönt! Varit ute och gått långa promenader, tränat och ridit.

På onsdag kommer C hem, jag längtar! De är skönt att vara själv och umgås med sig själv, men nu börjar jag få lite abstinens efter lite kärlek ;-)


Lunch med pappa & Mats och hans familj. Här är söta Lillie :-)




Vicans enorma brunch, jag kunde ha ätit hela dan!





Tjejerna hade bakat en födelsedags-tårta till Vican, en riktig choklad-bomb!


Detta är tydligen den nya "inne grejen" i USA på góssip girl osv, heter "Macarone" eller nått.. Jag hade ingen aning om vad de var, men söta små saker iaf. Andrea hade bakat dom alldeles själv!



I veckan ska vi åka med Snobben till Ultuna, jag hoppas att vi får ett bra besked..

Ha en bra söndag alla, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0