Häst, häst, häst...

God morgon på er!

Redan torsdag, underbart! Dock ska jag på möte och jobba på söndag så de blir inte så lång helg för mig. Men imorgon ska jag och mamma (och självklart Kevvan) upp till John och Karro i Björklinge. Ska bli så roligt att träffa dom för nu var de riktigt längesen! Jag kommer få min dom efter vinteruppehållet av John! Hehe nejdå, tror inte de blir så farligt ;-) Kedves var nämligen suuuuper igår på hoppträningen! Jag och Theres red henne i tisdags och de känns som att vi verkligen har börjat hitta hennes knappar! Nu är de bara konsekvent träning framöver OCH ett inre lugn för mig som gäller så ska vi nog få ordning på några delar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0