GRATTIS MOSTERS FAVORIT!

Idag fyller ingen mindre än Vinnie 2 år, den lille spillevinken börjar bli stor pojke nu! Grattis!



De blev ingen promenad igår, jag så förbannat dålig karaktär. Därför tänker jag inte säga att ja ska ta den där promenaden idag heller! Istället åkte jag ut till Kedves och mös i solen. Red barbacka för första gången på henne. Visste inte om nån någonsin gjort de på henne tidigare, men jag behöver komma åt henne mer och öva min sits så de var bara att prova. Hon gick som ett ljus! Sen åkte jag hem till C och la mig och kolla Beck och åt sushi. Shit så gott de är! Fick en så jäkla dålig första upplevelse av de förut, tyckte de smaka diskmedel. Men mmm så gott de är och man blir inte sådär äckligt mätt av de heller. Dock har jag inte lärt mig att äta med kina-pinnar, men ja gav inte upp igår utan åt ALLA med pinnar! De tog sitt tag och ja höll på att bli hysterisk när sushi-korven hela tiden ramla ur PRECIS när ja skulle äta den och tog tag hårdare och då krossades den istället.. Men jag gav inte upp, ingen kniv och gaffel här! Dock tvivlar jag på att C någonsin vill gå på kina restaurang med mig och äta med pinnar..

Idag ska vi åka upp till Björklinge iaf, ska bli sååå kul! Slutar redan vid lunch och ska bara åka och lasta hästen då sen åker vi!

Jag har en ny favorit, nämligen denna halsduk! har inte kunnat slita mig ifrån den sen i måndags då jag fick den av min bror. Sååå mysig!


Ha en skön fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0