Gräs-änka.

Måndag igen och helgen har ramlat på som vanligt. Har verkligen inte gjort något speciellt alls. De blev ingen träning i fredags för ja mådde pyton vid lunch och började kräkas, vet inte om jag blivit matförgiftad eller vad de kunde va. Riktigt tråkigt i vilket fall, hade sätt framemot att äntligen få åka till John. Men men, de får vänta ett tag till.. Just nu är de så himla mycket på jobbet också, mycket förändringar osv vilket gör att ja inte kan åka iväg hur som helst.

Imorse skjussade jag C som skulle flyga till varmare breddgrader, så nu måste jag roa mig själv i tio dagar. Hur ska de gå? John jobbar kväll också.. Men jag antar att de är nyttigt att umgås med sig själv! Har egentligen massor att stå i och massor att ta tag i så ja får väl göra sånt tråkigt.. Denna vecka jobbar jag även alla dagar förutom lördag så de fínns nog saker att roa sig med. Men jag kommer sakna min man och framförallt vem ska jag nu gräla om bilkörning med?! ;-)



Mina promenader går förresten bra, blir nog en idag med! I lördags var jag ute och gick en långpromenad på morgonen sen var ja iväg och red både Mulle och Kedves (okej, ja har blivit otränad för min träningsvärk i rumpan är INTE nådig!)

Mulle & Zantos


Mitt trötta TV-sällskap i lördags som är värd sin semester nu


Ha en toppen måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0