”En sjöman ber inte om medvind, han lär sig att segla”

Jag lever!

Dagarna ramlar på, men vart är våren? Jag har inhandlat ett par ballerina som jag envist använt sen i fredags. Meteorologerna lovad +15 på söndag, jag hoppas de stämmer!

Min helg var för övrigt ganska lugn som vanligt. C var snäll och hjälpte mig att löshoppa Kedves i söndags. Självklart var Kevvan i sitt ess, brallade runt som en galning och stod mer på två ben än fyra.. Jag, Therese och C hade fullt upp med att fånga henne och få en henne att coola ner lite gran. Smacka är FÖRBJUDET när man löshoppas Kevvan ;-) Tillslut bestämde vi oss för att höja upp allt ordentligt så hon blev tvungen att tänka till lite. Och DÅ börja hon lugna ner sig och hoppade jätte fint!

Idag är de hoppträning på schemat, Therese och jag hoppade henne lite igår och de gick grymt bra så hoppas de håller i sig idag!


Åt fondue för första gången i lördags, jätte gott! Passar super en lördags kväll när man kan sitta och äta i en evighet ;-)

Ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0