Ingen bra start..


Idag är de ingen bra start på dagen alls. Har blivit förkyld och har ont i öronen och halsen, känner mig allmänt hängig och super trött! Åkte hemifrån kvart över fem och kände för att ta självmord i bilen till jobbet. Men men bara att ta tjuren i hornen och jobba på :-)
Imorgon är de återbesök på Danderyd igen, jag hoppas och håller tummarna för att dom ska komma med glädjebesked. De enda som jag räknar som glädjebesked är att jag får börja rida igen! Känner mig inte hel när jag inte får rida. Jag är medveten om att de är låååång väg tillbaka innan min hand är som den ska, om den nånsin blir de. Men bara att få hoppa upp i sadeln och inte vara orolig över att använda den skulle vara så skönt!

Min bil är inne på verkstan igen så igår fick jag låna C raggaråk. Jag själv satt och skratta när jag kom åkande och inte minst dom som träffa på mig. Så extremt okvinnlig bil! Varför har man ens en sån bil? Sannerligen för att killar vill mäta yxa..

Idag ska jag åka och pyssla med Mulle, han är på bättringsväg med knät men de är fortfarande långt rehab och han är så otålig just nu. Står mer på bakbenen och ingen vill ta in och ut han ur hagen för att han är så vild. Min lilla Mulle-Meck, man kan knappast tro att han ska vara en gammalgubbe.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0