Im back!


Hej på er, jag är tillbaka igen!

Nu har gipset åkt av och jag har börjat jobba igen. Känns fantasktiskt skönt, men fortfarande långt "rehab" kvar.
Slänger ut lite bilder som får sammanfatta tiden jag varit sjukskriven.

Frakturen


Lite lagom mosig efter nio timmar på akuten och mycket smärtstillande


Chorizo-korven innnan den åkte in i gips


Umgåtts mycket med mina små prinsar Vincent & Leon <3


Vi har haft hejdå middag för bror som nu åkt till Afghanistan, tungt!


Mina tre musketörer ;-)


Hunnit med lite fest som jag ångra bittert i efterhand eftersom jag fick en förgiftning, alkohol och smärtstillande.. Och nej jag blanda de INTE, men tabletterna ligger tydligen kvar i blodet längre än jag trodde.

Min älskling-fis Alice har hängt med mig största delen av dom här veckorna, vi har gått långa promenader och legat och myst hemma.



Dock är de två veckor till innan jag får börja rida igen, men jag hoppas på att kanske få börja tidigare!

ha en super dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0