Gröna fingrar..

Helgen har helt och hållet gått åt trädgårdsarbete, sådär halv kul kanske men förhoppningsvis blir de fint när de blir klart! Vågar inte visa någon bild än eftersom de ser ut som en grävling gått lös på trädgårn.

Har äntligen satt igång och ridit! Helt otroligt hur fort man blir ovan. Har världens träningsvärk efter att ha ridit två 40 minuters pass, ett på lördan och ett på sön. Men de är bara att köra på så borde man bli som vanligt snart igen! Therese har verkligen gjort ett jätte jobb med Kedves medans jag har varit gipsad. Så kul att kunna komma tillbaka efter en skada och känna att hästen är bättre och inte som i många andra fall när man har fått börjat om från början med hästen också. Hon är i lika god kondition och fit som innan :-) okej, lite fotbolls mage har kanske krypit fram sen hon släpptes på sommarbete, men de ser bara hälsosamt ut ;-)

Denna goda frukost vakna jag till i lördags. Snälla C hade varit och handlat alla mina favoriter till frukost på morgonen :-)


Lille Leon har växt på sig och blivit en riktig liten god korv!


Någon som vill köpa säng? jag har precis lagt ut min på Blocket. Har nog aldrig bevakat min mail så intensivt som jag gör idag.
Alldeles ny säng som knappt är använd eftersom jag inte varit mycket alls i lägenheten sen jag flytta dit.

´

Trevlig måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0