Man ska inte väcka en björn som sover..

Idag har jag vaknat på heeelt fel sida. Och är de nånting som jag absolut avskyr är att bli illa bemött på morgonen, jag kan ha ett förbannat dåligt morgon humör och vill verkligen INTE höra några spydiga kommentarer då, då exploderar jag! Vilket jag gjorde imorse och nu känns de som hela min dag är förstörd. Åhhhhhhfaaaaannaaaaaaah!
Jag måste ändå försöka hålla humöret uppe, har massor att göra idag trotts att jag helst har lust att åka hem och krypa under täcket igen! Hoppträning efter jobbet, hoppas att Kedves sköter sig för jag orkar inget bråk med henne också. Igår var hon riktigt på krigsstigen den lille skiten, men jag vann matchen! Kedves avskyr när hon hamnar i underläge, men trotts de så måste hon ibland tjaffsa så ja blir tokig på henne. Igår var hon riktigt så, ville ja gå höger, gick hon vänster.. Ville ja trava, ville hon gallopera osv.. Den lille bitchen! Men i slutet var vi sams och då kunde ja inte hålla mig för skratt för hon är endå så fantastiskt personlig och underhållande ;-)

Nu skiner solen trotts allt så ja ska försöka att dra upp mungiperna lite!
Ha en bra onsdag!


Saknar dig min fina tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0