Torsdag

Hej på er!


Kursen i Göteborg var väl inte det roligaste jag varit på, inte så intressant heller för den delen, men nödvändigt. Men nu är jag hemma igen! På tisdag går flytten upp till The Hills-Brännbo, jag är nervös! Sitter just nu och letar säng på olika hemsidor. Måste de vara så förbannat dyrt med säng?! Man ska ha stomme, madrasser och massa grejer ju. Jag måste ju tom köpa massa lakan också. Köksbord? Också dyrt! Ursch, ja kommer vara pank fort den här månaden. Hästen behöver nya skor också, jippie! Men men, bara man kommer iordning lite så löser sig nog det mesta.
Idag åkte min fina C också, kommer vara borta länge.. Min längtan är redan stor, men jobbet är förståss viktigt. Speciellt om de ska försörja min framtid ;-) Men jag ska umgås med mamsen nu ordentligt innan flytten och åka och pussa på Mulle. Red honom i lördags och der var så mysigt att sitta på honom igen. Det var säkert mer än en månad sen jag gjorde de sist, min fina Black Beauty! Men herregud så olika han och Kedves är att rida. Han är stor men väldigt balanserad, späd och känslig medans Kedves är liten, robust och vinglig. Stor skillnad att rida dom, men lika kul!

Ska snart ta mig i kragen och bege mig ut till stallet och ut i KYLAN, men först ska jag dricka upp min kopp med varmt te.
Hare!







Lite bilder från helgen. Var på Japansk afton hos Issa i lördags och vet ni? Jag lärde mig äta sushi, super gott! Tycker inte att de smakar diskmedel längre som jag tyckte innan. Sen mötte jag upp några jobbarkompisar och pappsen för att kolla på våran kareoke-kung på jobbet, herregud vad jag skratta! (Har tappat kameran i golvet, därför de är rosa bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0