Måndag

Då var de måndag, igen.. Avskyr måndagar! Man är aldrig speciellt utvilad och de är lååångt kvar till ledighet igen. Men förhoppningsvis går veckan fort!
Syster var snäll och klippte av mina dreads i lördags så känns mitt hår som nytt och min plånbok slapp bli drabbad ;-) Dock skulle ja verkligen behöva gå till frisören och göra nått med mitt hår, men ja har varken råd eller nån fantasi för ur jag vill ha de. Så sålänge får syster vara min personliga frissör, och de är inte fy skam, hon är duktig!

Började jobba klockan sex imorse så nu är ja redan hungrig på lunch och de känns som att jag ska somna på skrivbordet. Men jag får iallafall sluta hyfsat tidigt! Då blir de stallet och sen hem och stupa ner i soffan, förkylningen har börjar tära på mig ordentligt!




Ha´re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0