Lycka!

God morgon!

Eftersom iphone har drabbats av någon slags bugg så hade jag ställt tre olika alarm imorse för att vara på den säkra sidan. Så klockan fem var de jag som låg och kolla "Hitta hem" som handlar om djur som får nya hem. Konstigt nog var jag riktigt pigg så jag var på jobbet redan tio i sex, mina kollegor fick lite av en chock över att jag kom så tidigt, med strålande humör dessutom ;-) Men faktiskt så är de så himla skönt att vara på jobbet tidigt för då får man gå hem tidigt också! Så i eftermiddag blir de ridning i ridhuset. Kedves är ju inte riktigt igång och gick ju dressyr-pass igår så får nog ta de lite lugnt. Men rida ska vi! Nu är de slut på vila och latheter för oss båda! Nu kan vi inte längre skylla på vädret heller eftersom ja har ett stort ridhus för mig själv nästan jämnt :-)

Har du några nyårslöften? Själv så har jag iallfall bestämt mig för att de här ska bli ett år med lycka! De är väl iof vad alla vill, men ja ska verkligen fokusera på mig själv de här året. Göra saker som jag mår bra av och tycker är roligt! Årena innan har de gått alldeles för mycket tid åt skit rent ut sagt. Jag har placerat mig själv i andra hand alldeles för mycket och kört ner mig själv mot botten. Men icke detta år, nu är de ändring på de som gäller! Jag ska flytta hemifrån, sattsa på ridningen, resa, träffa vänner och hitta på massa bus! Jag förstartade lite innan de nya året med att hälsa på Joje i Manchester som ja har sagt i snart två år att jag skulle göra! I vår tänkte jag hälsa på Bimsan i Åre. Amanda och dom åker upp till Sälen på torsdag, men tyvärr blev de för tätt inpå hästflytten för mig att åka dit. jag måste fokusera lite på ridningen nu efter vilan och vill inte starta de med att åka bort fyra dar igen.

Just nu känner jag mig så gla innifrån och ut så de känns som att de här året kommer bli bra! Jag blev så rörd på nyårsafton när min lillebror och mamma sa till mig att dom tycker att jag verkar må så himla bra igen. Att jag är glad och lycklig, de kändes så skönt att höra :-)



Ha en super tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0