Löshoppning

I söndags löshoppades Kedves av Therese. Till en början var hon lite halvt förvirrad och sprang runt som en dåre efter hindrena. Hon laddade i raket fart över allt, de är Kevvan de ;-) Men ganska snabbt lärde hon sig att ta de lite lugnare och stanna vid mig som stod med godis hinken. Hon var så duktig! Men vi ska fortsätta att vara med på löshoppningen hädan efter för de var jätte nyttigt för henne, tror inte att hon gjort de så mycket. Sen är de så himla roligt att stå bredvid för en gångs skull och se hur hon hoppar. Ska försöka komma ihåg att filma nästa gång!

Igår red jag ett ganska hårt pass i ridhuset. Hade graman som jag sällan brukar använda, men tycker de är smidigt ibland när man vill komma åt dom mer. Kevvan demostrera inte alls utan gick snällt med graman. Hon har blivit så duktig på att flytta, är nästan överambitiös när man lägger dit skänkeln. Imorgon är de hoppning igen, wihu :-)

Blir kort dag idag på jobbet för jag ska skjussa C och hans vänner till finlands båten, sen ska jag hem och börja röja i mitt rum! Måste börja få ordning på kläder och massa innan jag flyttar. MÅSTE RENSA! Sen blir de självklart ridning. Igår var jag faktiskt duktig och tog en långpromenad med Vican efter ridningen. Blir de någon tid över idag så ska jag ta mig en sväng då också!




Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0