Lördagsmys

Nu har jag slagit mig till ro i systers soffa efter en god lunch. Har varit ledig både torsdag o fredag men har inte gjort något speciellt alls, men ibland är de så himla skönt att bara va. Har dessutom åkt på en förkylning igen så har kännt mig hängig. Ridningen har iallafall gått super. Känns så himla skönt att vara igång igen! Nästa vecka startar hoppningen också, ska bli spännande! Ikväll blir de nog lugnt. C är lagom glad på mig efter att ja lyckades köra fast IGEN med bilen imorse.. Hela grannskapet o skidåkare blev inblandade o jag stod där som en dum blondin i mitten o kunde inte hålla mig för skratt, de hela var ganska komiskt! Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0