IKEA gör mig svettig!

Hejsan,

har haft en lugn och skön helg. I fredags var jag hos syster som fyllde år tillsammans med hela stora familjen. Andreas hade lagat jätte god tahiwok och Helena hade bakat tårta, lyx middag! Jag och storbror gick sedan ner på Blå och tog nån drink, men jag stupa i sängen redan halv tolv och sov som en stock. Igår var de IKEA för hela slanten, shit vad jag avskyr de stället. Jag får som klastrofobi, panik och hjärtklappning i denna jäkla byggnad. De är folk PRECIS överallt och för mycket prylar, ja blir förvirrad! Men ja fann de jag behövde iaf, provlåg två sängar och madrasser, sen var de klart! Så på tisdag monteras min nya säng upp i min nya lägenhet!


Kanske inte den snyggaste som jag tyckte, men i 1.40 fanns de bara två att välja mellan så de fick bli den här! Har blivit allergisk mot sängar med ben, ser så himla tråkigt och billigt ut. Nu ville jag ha en riktig säng!

Efter IKEA var de middag hos Mia i mitt förra stall. Vi blev bjudna på trerätters fin middag och det var roligt att träffa alla igen, blir inte allt för ofta sen ja och Kedves flytta.
Idag är de jobb på schemat.. Var och red Kedves imorse, gick väl sådär idag. Hon verkade lite seg och motstridig. Men men, nya tag imorgon!
Nu ska ja ta tag i jobbet igen, hoppas på att komma hem någerlunda tid ikväll för att börja rensa ur mitt rum.

ha en skön söndag alla, ciao!


Kommentarer
Postat av: malin

hej hopp! jag var ju där imorse, men jag såg ju inte dig. men såg kedves i hagen. måste missat varann precis. nä, nu måste jag sätta fart ska ut till underberga alldeles strax.

ciao :)

2011-01-31 @ 08:17:09
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0