I got nothing left to prove and its all because of you.

Hej kära du.

Snön verkar inte vilja ge upp denna vinter, vart ska man göra av all snö? men okej, hellre snö än blött och slask.. Men tänk när allt ska smälta?

Kedves fick sig ett ordentligt pass i ridhuset igår. Vi tränar stenhårt med gallopperna nu så dom nångång ska sitta ordentligt. Hon har blivit lat efter all julmat och vill inte riktigt skjuta under sig bak ordentligt. Men fick några bra tips av Therese i måndags som jag använder mig av. Lille fotbollsmagen ska bort nu ;-)

Blev bjuden på hemmagjorda pannkakor igår och det var faktiskt riktigt gott! Pannkakor har aldrig riktigt varit min grej, slajmig jäkla barnmat. Men igår gick de faktiskt ner och det var gott! Efter pannkakorna burra vi ner oss och såg, håll i er nu, vi kollade Sunes sommar nu mitt i vintern haha. Jag har haft abstinens efter att få se den i en vecka nu och igår fick ja äntligen skratta av mig till den. Håkan är ju den absolut skönaste ungen! Jag behöver bara titta på honom så garvar jag hysteriskt, han och sina potatisar!

Appropå nånting helt annat så fick jag igår igen höra kommentaren "du är så himla känslokall Viktoria". De är absolut inte första gången jag hör de och förmodligen inte sista heller.. Vet inte om man ska ta de som nånting positivt eller negativt, dom som sagt de har aldrig sagt de med en positiv schanger iof. MEN, jag är som jag är, jag behandlar MINA känslor som JAG vill.. Jag klankar inte ner på dom människor som är mer känslosamma av sig, de finns inget fel med de. Men sen att jag inte är nån som gråter floder när ja blir sårad är väl inte helt konstigt heller. Mitt sätt att överleva, bearbeta sorg och må bättre är att hålla huvudet högt och skaka av mig problemen. Jag avskyr att deppa ner mig i saker. Om man nu tar killar som de handla om igår så VÄGRAR jag att ligga hemma och grina, gråta mot mina vänners axlar osv för att jag blivit sårad! Om du nu blivit sårad av den här killen, varför GE honom din energie, varför GE honom dina tårar, varför KRIGA för att få tillbaka nått som du egentligen vet inte är värd de?! Nej tack för min del! Jag går vidare, de finns så mycket annat att bry sig om och killar finns de mängder av i alla olika former. Kalla mig känslokall, men de är mina tips för att puscha och hjälpa!

Mer attityd åt folket!



Ha en skön onsdag och imorgon är man ledig så njut av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0