Fredag!

Idag får jag jobba halv dag, sååå skönt. Ska gå hem redan klockan tolv och ha helg! Tror att de blir en promenad och liten powernap då innan stallet. Det har varit fullt ös på jobbet sen klockan sex imorse så nu ska de bli skönt åka hem och slappa. Jag ska sova som en gris den här helgen har jag bestämt! På måndag morgon flyger jag ner till Göteborg på kurs i två dar så jag kan behöva vara utvilad tills dess. Allting är på engelska, hur fasen ska jag förstå nått? Hjälp, lilla jag bland massa affärsmän och kvinnor från hela världen..

Blve precis bjuden på middag och film hos Amanda ikväll, mysigt! Har inte umgåtts med Amanda på länge nu. Dagarna flyger iväg och vi går om varann hela tiden. Men ikväll får vi äntligen lite kvalitetstid ihop <3





ha en super fredag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad jobbar du med?

Det kommer nog gå bra på kursen! :)

2011-01-21 @ 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0