Första träningen för säsongen!

Nu har jag bäddat ner mig i soffan igen. Träningen idag gick super! Vi tränade mycket gymnastik hoppning med kavalletti, trav-hoppning o stutts. Knappast Kedves starkaste sidor eftersom hon är så på. Till en början ville hon bara braka igenom allt med jordens fart, men redan andra gången vi kom på bommserien skärpte hon sig. Hon har blivit så mycket mera lyhörd o de är så himla skönt att slippa dragkamp. Nu räcker de med att ta tag i henne en gång så lyssnar hon. Hon har blivit så duktig min tjej! Och ännu bättre ska de bli :-) nu ramlar mina ögonlock snart ihop o klockan ringer 04.30 imorgon igen. Frågan är om ja orkar ta mig till sängen eller om ja ska ta en powernap på soffan tills C kommer. Vi får helt enkelt se, god natt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0