Finally friday!

Jag har gjort en liten fuling, har bäddat ner mig i soffan på jobbet med filt. Dom håller på att stänga av strömmen på jobbet så jag kan inte använda datorn. Visst finns de väl nått jag kan göra utan dator, men man får ju inte vara dum ;-) bra jobb va, solar jag inte solarium så ligger jag på soffan. Nejdå, oftast så är jag flitig! Idag är de iaf fredag. Har inget planerat över huvudtaget, ganska skönt. Åker o rider efter jobbet sen funderar jag på att bara åka hem o bädda ner mig o kolla tv. Måste ju se lets dance, egentligen inget program som jag föredrar men Helena Lundbäck är ju med så självklart måste jag titta och heja! Förkylningen är envis och pendlar mellan bra och sämre hela tiden så en lugnt helg är väl vad jag behöver. Mina kära vänner ska vara med sina respektive så en ensam själ som mig får ta vovven under armen och mysa ner mig, men de är inte fy skam de heller! Mamma och Helena är nere i Kalmar på Anna-Lisas begravning. Jag tänker på dom och hoppas att de inte är allt för tungt. Sov gott nu Anna-Lisa. Nu ska jag ta en liten powernap. Grymt att de går så bra att blogga med min gamla mobil också! Ha en toppen fredag!


Glömm inte att rösta på Helena ikväll :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0