Kärringar i trafiken

God morgon fina ni.


Nu sitter jag här på jobbet och börjar vakna till med en kopp kaffe. Gick inte och la mig förens halv tre inatt och klockan ringde kvart över fem imorse.. Men ni vet hur de är när man hålller på att packa upp, bara lite till och lite till.. Vill ju få ordning på allt så fort som möjligt! Packade upp massa fina saker som jag fått i stundenpresent för två år sen. Dom har legat i en dammig låda sen dess i väntan på att jag ska flytta hemifrån. Hittade bl.a jätte fina champagne glas som jag fått, vinställ, olja och vinäger-glasflaskor mm.
Sängen blev faktiskt rikitgt bra och jag sov som en prinsessa i den inatt, ville inte gå upp imorse! Och vet ni, jag skruva ihop den helt själv! Ensam kvinna reder sig själv, så sant!

Hann med en middag med fina C i Väsby också innan han åkte ut på jobb igen. Vi hade en vild diskussion om min bilkörning. Är de jag som kör för fort eller är det han som ÄR och KÖR som en kärring? Jag tror på de senare ;-) Dessvärre var de jag som fick sitta i passagerar sätet på vägen hem, annars trottsa han med att ta pendeln hem. Men snäll som jag är så lät jag han få köra, ville ju inte ha några fartränder i passagerarsätet.

Ikväll är de hoppträning, är sådär halv taggad. Känner mig så himla stressad över lägenheten, vill bara hem och få ordning! Men just stallet är den bästa medicinen mot stress och mycket tankar, där släpper man de mesta!

Min fina prinsessa <3
 

Ha en toppen onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0