Fredag, skönt!

God fredag!

Känns så skönt att ha helgen framför sig! Jag sitter på jobbet och håller på med fakturering, rätt trist! Men sen ska ja ut på ärenden, ska till Percys eller vad de heter i Sollentuna och handla middag för kvällen. Fick presentkort där i julklapp av jobbet. Dom har tydligen massa fint färskt kött och andra delikatesser. Sen är de som vanligt grabbarnas fredags-frukt som ska inhandlas och lite annat.
Var i stallet till sent igår kväll, tog mig två timmar innan jag ens satt upp på hästen. vet inte riktigt vad jag syssla med, men hittade inte orken för nånting. Kedves har verkligen varit pain in the ass dom senaste dagarna! Men bara för att jag svurit över henne och biktat mig ti i stallet om hur less ja är på henne, tror ni inte att hon var fantastisk då igår? Jo! Hon var hur snäll och timid som helst! Så nu är hon åter min fina prinsessa igen.

Det var ju alla hjärtans dag i måndags. Så jag måste bara skryta med de vackra blommbud jag fick till jobbet! Fick fina, stora, röda rosor i en bukett! Jag fick fjärillar i magen och kände mig som ett barn på julafton. Gulligt! Hoppas ni fick lite kärlek på alla hjärtans dag :-)


Jag är inge vidare blommfan trotts att jag är tjej, men ja är dödligt svag för rosor. Någon vackrare blomma som doftar godare finns inte!

Hoppas ni får en härlig fredag, stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0