Split my personality.

Jag vet fan inte, idag vet jag ingenting! Men de är fredag iallafall, de vet jag!

Jag är ingen blödig människa, ja är så långt ifrån de som man kan komma många gånger. Trotts de så kan jag ibland vara så förbannat lätt sårad, ett ord kan vara som ett slag i magen och jag är sämst på att glömma saker. Orden äter min hjärna och jag blir så förbannad, men ändå bara ledsen och förvirrad. Jag tycker inte om bråk och konflikter, jag tycker inte om att såra andra människor, men jag försvarar alltid mig själv och mina känslor i första hand. Jag avskyr att bli klappad på huvudet av andra!

'

Vad gör ni i helgen? Jag ser framemot vila och att jag äntligen fått pengar på kontot! Idag ska jag iväg och shoppa lite små saker, men först jobb och massage. Imorgon ska vi ha hem lite folk för första gången i vår lägenhet så den måste vara fin! Och Amanda berätta igår att hon kan komma och de gjorde mig väldigt glad att jag kommer få dricka vin med de söta ansiktet!
Tror även att de blir en stund i solariet idag, jag ser ut som liket själv!

Hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0