Out of reach

Hej på er!
Idag är de en sån där lagom-dag. Jag är lite lagom trött, rastlös, uttråkad, rolig och är bara lite allmänt lagom av allt. Slutar tidigt idag så då ska jag bara hem och mysa ner mig i soffan ett tag innan jag ska till stallet, borde ta den där promenaden som ja sagt varje dag... men vet inte om jag orkar idag heller.. Är så himla trött på den här kylan nu, ja vill bara ha vår! Kylan drar musten och enegin ur en! Tänk i vår när ja kan sitta på min ballkong och sola och läsa en tidningen eller vad som helst, dricka vin, shit så skönt! åhhh vad jag längtar!
Pappa och Ludde tog en sista minuten till Thailand och åkte igår, jag skulle ha följt med men var tvungen att skippa de för jobbet.. Så himla surt! Jag hade isf legat på playan nu och solat och haft de hur bra som helst! Dessvärre går hästen och jobbet före så en resa får vänta tills jag vunnit på lotto eller nått.
Sen längtar jag faktiskt redan till helgen! På lördag ska vi ha lite inflyttnings-"fest". Jag ska laga god mat och det kommer många roliga prickar! Hoppas jag och John hinner fixa de mesta i lägenheten bara. Skulle behöva sätta upp lite gardiner och fixa en hall-matta och lite annat smått. Tror de kommer bli riktigt kul, dock är de tunt på tjejfronten som vanligt så de ser ut att bli jag och 20 grabbar, men jag klagar inte ;-)



Ha en bra dag allesammans, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0