Onsdag

God morgon,

jag känner mig pigg och utvilad men har en huvudvärk som hållt i sig i flera dagar nu. Känns om jag är bakfull varje morgon jag vaknar...? Skumt!
Det blev en lugn kväll igår, orkade varken promenad eller vara flitig hemma. Bäddade ner mig med täcke i soffan och hade TV-marathon. Inte ofta de händer på en vardag för mig, men igår var de riktigt skönt! Vican kom förbi och vi låg i soffan och snacka skit tills klockan var elva.

Är så förbannat irreterad på min granne som bor över oss. Jag tycker om barn, med DE barnet måste lida av nånting! Antingen springer den runt, runt, runt som en dåre eller så gallskriker den konstant! Man får inte en lugn stund hemma när den där ungen är hemma, kommer bli tokig snart och gå upp och hota ungen med pisk om den inte blir tyst! (Jag älskar barn och skulle aldrig slå dom, men ja blir frustererad!).

Med tanke på vädret så kanske de inte blir någon hoppträning ikv, de är för kallt. Men ja håller tummarna för att de plötsligt ska slå om och bli varmare! :-)

Nu ska jag äta lite frukost, de blir turkisk yoghurt med bär!




Ha en toppen onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0