Lördags mys!

God morgon! De är så skönt med lördags mornar o vakna utvilad! Snart blir de frukost o sen ut på långpromenad i fina vädret. Jag är helt fri idag från hästar och allt, känns lite konstigt men skönt att unna sig den lyxen ibland. Känner att jag inte riktigt kan slappna av iaf, man är så van att alltid ha tusen saker på göra listan när lördan kmr. Men som sagt ingen häst, lägenhetsstök eller nått idag. Jag ska bara va! John är hemma i våran stökiga lägenhet o fixar. Han har fått hjälp av lite kompisar o ska ta hem soffan o bord o sånt som jag inte är till så stor hjälp med. Mitt jobb imorgon blir att göra finputsningen, möblera o fixa detaljer ;-) Ha en skön lördag alla! Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0