God morgon :-)

God morgon vänner.

Dagarna och veckorna ramlar på som vanligt. Dom senaste dagarna har gått åt jobb och häst. Har haft några riktiga myskvällar i stallet med Kedves. Det är så skönt att slippa stressa och bara kunna stanna och gosa. John jobbar kväll även denna vecka så jag är ändå själv hemma, så jag tröttar ut mig i stallet för att sedan bara åka hem duscha och sova :-)
Kedves löshoppades i söndags igen, vilken skillnad! Hon backade av själv, höll sig lugn och jag fick behålla alla kroppsdelar utan några större bravader ;-) Förra gången bara raceade hon runt som en tok och trodde de var lek. Sparkade bakut ut hej vilt och sparkade min hink jag höll i handen rakt i luften, som tur var blev inte jag träffad. Men den här gången var jag och Jeanett utrustade med hjälm och piskor. Och alla andra var beredda att halvt viga sina liv, men Kedves var sååååå duktig. Hon verkar ha fattat galoppen och min prinsessa verkar faktiskt ha en liten hjärna ändå ;-) Verkligen jätte nyttigt för henne att löshoppas två ggr i månaden. Kul för mig också att se hennes kapacitet!

Idag har jag haft en bra morgon, en sån morgon som jag föredrar. Ingen stress eller dåliga vibbar. Kom till jobbet i lugn och ro vid strax efter sex. Så nu har jag fått tagit min kopp kaffe i lugn och ro och ätit frukost. Suttit och surfat runt lite och nu känner jag mig redo för jobb!
Måste skriva brev till försäkringsbolaget idag också om min iphone. Tänkte skriva att min mamma råkat tvätta mobilen i tvättmaskin, tror ni de håller? Hoppas, hoppas så jag får ut nått för den iaf. Känner mig helt handikappad utan min telefon.
Ikväll blir de hoppning och middag med mamsen!



Ha en super onsdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0