ge mig ett stycke energie!

Packade upp kläder till klockan två inatt och gick upp fem imorse, jag är död. Var ska jag hitta energin idag? Håller på med faktureringen och annat smått och gott på jobbet, mitt huvud är någon helt annan stans! Jag vill bara hem till kudden.
Förstår mig inte på killar hur dom jämnt kan ta allt så himla "chill". Min bror går runt där hemma bland alla flyttlådor och plockar upp en grej lite då och då, lägger sig och kollar film i röran. Jag får panik! Jag vill bara få ordning på allt så fort som möjligt och inte slå ihjäl mig på alla grejer som är precis ÖVERALLT! Jag kan inte slappna av förens vi fått ordning, för mig finns de inget "chill"! Varför lider killar av detta fenomen, men inte vi tjejer?! Jag kan knappast vara ensam om detta! 
Idag kommer Johanna också och vi ska äta middag och dricka vin. Ska bli super mysigt, men undrar hur stor mysfaktor vi får när vi kommer få sitta på golvet runt en flyttlåda.. 

Nu är de bara att bita ihop dom sista timmarna på jobbet för sen har jag långhelgsledigt! Hehu! Imorgon är jag bjuden på middag med champagne och hummer, mmmmmmm!  
Nu går spotify på hög volym för att jag ska vakna! In i pappershögarna och göra klart faktureringen. Sen stallet, handla och hämta Johanna!

Bye vänner!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ställ alla hans saker på hans rum, ta ett djup andetag och stäng dörren dit såfort du ser att den är öppen. och sedan får du försöka låtsas att de inte är där! när är inflyttningsfesten? :)

2011-02-03 @ 22:44:37
URL: http://stuffandnonsense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0