Fiskbullar & hårbotten!

God förmiddag!

Hur mår ni? Jag mår toppen och det är redan torsdag, skööönt. Den här veckan har varit kämpig. Jag har brottats med magsjuka och datakurs på jobbet, ingen rolig kombo alls! Men nu är jag på bättrings väg och imorgon är de helg igen.
Hade en skön hemmakväll igår. Mamma var snäll och tog Kedves eftersom jag var på kurs till sent. Var ute på en långpromenad och sen färgade jag håret och kröp ner i soffan med tomatsoppa och kollade efterlyst. Herregud så hemskt fallet med mamman som förlora sina två barn är, obeskrivligt.. Allt pga svartsjuka! Hur kan man döda barn?! Så fruktansvärt hemskt, men vilken stark kvinna. Hon har idag ett nytt barn och försöker se de ljusa i livet och leva vidare.

I måndags var jag och John iväg och handlade sladdar och grejer till hemmet. Vi har faktiskt börjat få lite ordning hemma nu, de börjar bli beboligt! Alla mina kartonger är upppackade så nu är de bara mer möbler som behövs. Skulle vilja ha en fin byrå till mitt rum, men de får vänta till lön.
Vi fick även ta en sväng till Maxi för att handla skurhinkar och handskar. Jag och Amanda hade nämligen varit väldigt smarta häromdagen och slängt löstè i diskhon hemma så de hade blivit fullkomligt stopp! Oh fy faaan vad äckligt de var! John skruvade isär allt och började rensa. Jag stod först jätte kaxig och skratta så ja höll på att kissa ner mig när jag John såg spyfärdig ut. Men efter en stund var jag inte så kaxig! Shit så äckligt de var! Tanten som bott där innan oss hade väl diskat ner halva sin hårbotten och hår i slasken som kom ut. Och ja mitt PUCKO hade ätit fiskbullar i hummersås och slängt ner där bara för att jävlas med John. Jag tänkte att de skulle bli mer fart på John att fixa de om ja spola ut fiskbullarna där. De blev mer fart på honom, men de var sååå vidrigt! Jag kommer inte kunna äta fiskbullar på en evighet efter de här! Nu är stoppet borta, men Amanda om du läser de här... Detta gör vi INTE om!!

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0