BILDREGN!

Hallå!


Nu har jag äntligen funnit sladden till min gamla mobil som jag har, så nu kan jag slänga in lite bilder och de hela blir mycket roligare :-)

Var för övrigt ute i stallet imorse och tittade när Therese red Kedves. De gick jätte bra! Var lite orolig innan att Kedves skulle bli bråkig, men hon skötte sig jätte bra! Jag ser verkligen framemot att börja jobba med henne ordentligt med Therese som stöd. De hela blir mycket lättare när man får hjälp med att hitta dom små "knapparna".


Mulle & jag på promenad i söndags <3


Vår söta tillökning i Togges stall :-)


Jag rider Kaiser


Blommbudet jag fick av världens bästa!



Jag fick några nya halsdukar av pappa som han köpt i New York, med snygga och härliga färger som är lite trevligt såhär i gråa kylan!


Ha en toppen dag allesammans så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0