Suckan <3


Nu är min lilla pärla såld. Den är verkligen bland den fulaste, minsta, oskönaste och förmodligen bland dem sämre krocksäkra bilarna. Men tänk vad kul jag haft med den och den har gått i ur och skur! Min första alldeles egna bil som alltid kommer finnas i mitt hjärta.

R.I.P Suckan <3


Nu kan familjen och C andas ut när jag är ute på vägarna med en krocksäker bil. Själv har jag fått mina "bollar" tillbaka (som de så fint heter när killar ska prata om bilar) med den nya bilen, killarna har inte en chans mot mig.

Igår red jag Kevvan lite på banan. Travhoppade en del och gjorde halt efter för att sedan rida vidare på nästa i galopp. I slutet lyssnade hon bra! Sen åkte jag och besökte mitt gamla stall för att prata lite strunt med mamsen och alla. Jag möttes av en glad Sari, Kaiser kommer nog tids nog att bli bra! Vilken lycka! Så om ett tag när han har piggat på sig efter operatinen osv så kommer han få komma hem för att fortsätta sin rehabilitering hemma i Togges stall! Jag är SÅ glad för Saris skull!

Jag & Kaiser


Red en sväng på Kims häst Zantos också. Har ridit den en gång tidigare, men igår fick ja slita som ett djur för att få han att lyssna. Lite nonchalant och lat man ;-) Men de var roligt, alltid kul att prova lite andra hästar!


Hoppas ni får en skön helg, för mig blir de lugnt. Kommer att fira "amatörernas afton" hemma med mamsen i TV-soffan ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0