Träning


Hade träning igår, har inga större kommentarer om den men dom språng jag tog var helt okej. Jag fick nå utbrott för de kändes inte bra, Kedves super pigg och jag var någon helt annanstans så jag blev arg och valde att skita i träningen och gå ut. Vet inte varför eller vad man ska göra åt mina "små" utbrott jag kan få. De blir bara svart i huvudet och jag blir skit arg och ger upp. Vill bara att allt ska fungera och när de inte gör de så känner ja mig totalt värdelös och besviken på mig själv.. De har ju gått så bra på sistone! Jaja, bara att ta nya tag! Här är iaf lite bilder Matilda tog igår, tusen tack :-)

<3

Min fina tjej, med bakben som en känguru ;-)


Hann förbi och hälsa på våran nya familjemedlem också, de blev sallad och lite champagne för att fira :-)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vilken liten söt systerson du fått !!

2011-04-28 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0