Sol o varmt

Idag fick jag mig äntligen min sovmorgon. Var o skjussade runt John igår till uppsala innan jag åkte hem o deckade i soffan. Låg och kollade på V för vendetta, var mörkrädd som ett barn men kunde inte sluta titta. C var gullig o skrämde mig rejält genom att kma o banka på fönstret när han kom hem, jag blev skit sur! Höll på att göra på mig där i soffan.. Just nu befinner vi oss i uppsala, i en lastbil. Vi var ute hos Kevvan på förmiddan och gosa. Hon fick vila idag o lite skönhetsvård bara. Imorgon blir de tidig morgon, ska till Kim o hälsa på i Kungsängen. Han har ju ryckt in i lumpen igen o åker snart till afghanistan till våran stora sorg. Kmr vara så orolig för han, men men hans dröm går i uppfyllelse o man ska ju följa sina drömmar. Hoppas ni får en härlig lördag i solen. Vi ska hem o grilla så fort vi är klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0