Fredag

Då var det fredag igen, min fredag starta förjävligt rent utsagt. Familjekrig här på morgonen, de är så jäkla trist att starta dagen med massa bråk och tjaffs. Känner att min kropp är helt slut, de har varit alldeles för mycket jobb och hålligång dom senaste två veckorna. Min kropp skriker efter vila så de ska bli skönt med helg och bara va!
Man slits mellan alla håll och försöker vara alla tilllags, men ändå blir de inte bra.. Jag vänder ut och in på mig själv för att hinna med allt, hinna med hästen, hinna med jobbet och ta extra pass och ställa upp, lägenheten,vänner, familj osv.. Men fan vad tröttsamt de är när man ändå får skit kastat på sig, då har jag lust att bara dra. Lämna allt och alla i sticket och låta DOM ta skiten och lösa de själva! Ursch, riktig "tycka synd om mig själv" - dag ;-) Men idag har jag verkligen inte orken, skulle en myra peta på mig så skulle ja börja gråta, så orkeslös är ja. Men men, de är bara att bita ihop och ta nya tag, mig brukar man inte kunna knäcka i första taget. 

 Igår fick Kevvan äntligen flytta in till stallet. Hon får stå mellan två snygga killar så de blir nog bra för hennes del :-) Ska ut och mysa med henne i solen efter jobbet, precis vad ja behöver idag faktiskt.
Lagade middag och gjorde lite gotte-mys till C när han kom hem igår. Meningen var att hans syster skulle komma förbi på fika också, men hon hann inte så de blev mer mums till oss ;-)

Tacopaj & frukt och chokladbollar!



Jag och Vinnie låg och mös och kollade Svamp Bob i måndags <3

Hoppas ni får en fin fredag, med bättre start på dagen och en härlig kväll :-)
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0