Elak

Jag har gjort de igen, talat först och tänkt sen! Just nu framstår jag som jordens elakaste människa.. Jag sa till en kille på jobbet att hans mugg var de fulaste ja sett på länge, men de ja inte visste då var att han har egendesignat den.. Suck vad trött ja blir på mig själv, äter en apa banan, simmar fiskar, är viktoria blond? JAAA!

Pajjade ryggen igår på jobbet också när ja lyfte lådor, vakna vid fem imorse och kunde inte ligga åt nått håll för de gjorde så ont. Så Therese fick hoppa Kevvan själv idag, ja skrittade och travade bara lite i slutet. Lille Latmasken Kedves var duktig idag, men som sagt lite lat.. När man inte får springa fort längre utan måste gå i form och sätta bakbenen under sig, vad gör man då? Jo man står helt still ist! haha den hästen är för rolig, hon kommer på allt för att slippa! Trotts de så ger hon upp fort och kommer på att de kanske är mysigast att samarbeta iaf!

Idag har jag och John gjort lite nytta iaf innan jobbet. Vi hämta kökbord och stolar hos pappa så nu börjar vårt kök likna ett kök! Var också i Sollentuna och hämta våran nya tvättmaskin, finally nu slipper ja vända på trosorna och låna Johns strumpor som är långa som knästrumpor! ;-)

Nu ska ja fortsätta jobba. När jag kommer hem ikväll ska jag städa och TVÄTTA!

Hare fint allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0