seeeg

Efter denna helg är jag och min kropp helt slut! Men de har de varit värt :-)
I fredags åkte jag och Henrik till Uppsala och träffa Kim. Vi gick ut och käka och drack lite vin. Sen mötte vi upp Amanda och Gunsi. Deras lägenhet var så fin! Blev så sugen på att hitta något eget själv och inreda när man såg hur fint dom fått de! Det blev en snabbis på BJ och sen gick vi hem och somna inte förens fyra kanske :-/
Vi åkte tidigt igår morse och jag åkte och red Kedves. Körde lite bommövningar. Gick riktigt bra faktiskt! Hon brunstar just nu och kan vara väldigt grining i ridningen. Men de gick bra iaf :-)
Sen styrde kosan mot stan och utgång på Pure. Riktigt lyckad kväll blev de! Vi tjejer åkte till gärdet först och förkröka lite hos tvillingarna och Matilda.

Idag är jag inte helt pigg, jag och Henrik sov till klockan fyra. Men nu är jag hemma och har fått god kyckling gryta av mamma. Ska åka ut till stallet och släppa in hästarna. Tänkte ta med Snobben till stallet och ta en långpromenad. De är så skönt med frisk luft när man är seg och bakis.
Sen blir de ett bad och sängen!



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

lyckad helg med andra ord! Förstår dock att du inte skrivit mer ingående om lördagen, du kan inte komma ihåg vidare mycket. hahaha!

2010-09-27 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0