Tjejer och skor

Tack snälla min underbara Amanda för hjälpen med bloggen! Nu blev de genast mycket roligare att skriva :-) Visst var de ett fint inlägg också? Jag själv växte tio centimeter idag när jag läste de. Ibland kan man behöva en knuff i ryggen av sina nära och kära. Man puschar varann allt för sällan. Tänk vad mycket några små ord kan betyda! Så, säg nu något fint till nån du tycker om idag :-)

Satt & lyssnade på Rixfm imorse på jobbet. Dom prata om en sak som jag har funderat på många gånger, just detta med tjejer och skor! Senast i helgen när vi gick ut kom temat upp. Jag själv stapla runt där i mina lågskor medans dom flesta tjejerna har snygga och skyhöga klackar. Tror ni att killarna tittar på vad tjejerna har för skor? Jag själv bara älskar att ha låg skor! Förra vintern lyckades jag till och med gå ut med uggs :-P
Jag tror att det är mest tjejer själva som kollar vad man har för skor. Och visst känner man sig snyggare om man har ett par riktigt snygga högklackade. Dessutom för mig som är 1.50 KORT så är klackskor en väldigt bra uppfinning.
Trotts detta kan jag nog inte hålla mig från mina lågskor, de är så extremt mycket bekvämare! Dessutom står man stadigare på jorden efter ett par glas vin!

Hej´svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0