Tisdag

Kantarellsoppan blev riktigt god igår. La ner mycket tid och kärlek på den och de gav resultat ;-) Joje fick vara smakprov och hon tyckte de var jätte god :-) Sen drack vi te och prata skit till klockan var nio då tog vi en runda med Snobben. Imorgon åker Joje tillbaka och pluggar i Manscheter så de var härligt att få umgås med henne lite och krama henne hejdå, hoppas hon kommer hem snart igen :-)

Idag har de inte hänt så mycket. Var på jobbet vid sju, sen ringde Kim och jag skulle skjussa han från märsta station till tandläkarn. Vi hade lite syskon-tid och åt lunch tillsammans på thaibuffen i märsta :-) Jag försökte mig på att äta sushi, vill verkligen lära mig äta de! Men de smaka parfym och jätte konstigt :-/ jaja, de är bara att prova igen och kanske så lär jag mig snart! ;-)



Nu är de stallet som väntar, hoppas att regnet håller sig undan! Jonna ska låna Mulle så vi skulle rida ihop. Alltid kul med sällskap! Hoppas dock att jag kommer hemi tid, skulle behöva rensa garderoben och städa rummet. Känns som att jag aldrig hinner komma i fas i mitt nya rum. Men men, nån dag ska jag väl försöka hinna med de!


Ha´re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0