Skit regn!

Nu är verkligen hösten här, lite deppigt :-/ min lilla bil höll på att flyga av vägen imorse när jag var på väg till jobbet för de regna så mycket. Visst är hösten mysig också på nått sätt, men mest grått och trist.
Var såååå trött när klockan ringde imorse, kunde gett vad som helst för att få sova vidare, men icke! Jobbet kalla och nu är jag här.
Igår kväll blev de ingen ridningen eftersom regnet öste ner, var där och fixa och tog in hästarna. Sen åkte jag till Henrik, där fick ja en varm kopp te, han är bra den karln :-) Vi kollade en stund på Titanic, en film som aldrig går ur tiden :-)

I måndags tog vi emot några hundra kilo Odd Molly kläder, man blev något sugen på att ta med sig nån låda hem ;-)




Kedves och jag dyngsura efter måndagens ritt i spö regn :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0