Plocka svamp!

Idag har jag och mamma varit ute på långtur med hästarna. Riktigt mysigt! Vi kollade efter svamp och vi hitta! Så efter vi ridit tog vi bilen mot skogen och sen promenera vi en timme och hitta massa kantareller, säkert två, tre liter! Mums! Så nu letar jag recept på kantarell soppa.

Helgen har i övrigt varit riktigt skön. Igår var de en bror&syster dag. Så jag skippa hästarna för att kunna få en hel dag med broder. Vi var i Uppsala och hämta ut hans nya fatboy till lyan. Sen åkte vi runt på lite alla möjliga ärenden och tog en lunch på Max :-) Kvällen sluta lugnt med middag som mamsi hade gjort och Helena & Vincent kom över. Jag och Henrik tog en kvällspromenad och efter de blev de film.

Kort & gott en skön helg :-) Nu blir de att lägga sig i sängen och läsa lite bok så jag orkar upp imorgon!

Här kommer lite bilder från helgen:
Tessan & Briheim bjöd på en utsökt middag i fredags :-)



John i hans nya fatboy i hans stökiga studentrum ;-)


Dagens middag




Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0