levern har pajjat och däcken pyser!

måndagar är verkligen den största skit dagen! Känner mig fortfarande bakfull och grymt trött. Vaknade halv fem imorse med ont i halsen och värsta magkramperna :-S Levern kanske har pajjat efter helgen? :-O Tog mig iaf till jobbet och nu är dagen äntligen slut. Ska åka ut och rida Kedves en sväng, de blir något lugnt mest så hon får röra sig lite. För jag orkar inte röra mig mycket idag. Sen ska jag hem och Sex and the city marathon med mig själv, har jag tur så kanske jag får sällskap :-)

Helvetes jäkla däck på bilen verkar ha pajjat också. Jag har kört alldeles för mycket offroad med suckan. Han pyser ur luft ur vänstra framdäcket. För visst ska man väl inte behöva pumpa i luft varje vecka i sina däck?! De är kul att vara tjej och äga bil.. Tur att ens arbetskamrater är riktigt bilnissar iaf så dom tar mer än gärna hand om suckan när han behöver hjälp!

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0