Less.

Idag är de en sån dag jag bara vill krypa ner under täcket igen. Vill inte prata med nån och bara vara själv. Men de går ju inte riktigt när man måste jobba... Man får dra på de där fejk-smailet och försöka vara trevlig.
Känns som jag håller på att bli sjuk också :-/ Hostar och hostar och fryser som bara den! Sitter med vinterjacka på mig inomhus :-/ jaja, bara att rycka upp sig! Alla har ju sina dagar...

Igår hände inte mycket iallafall. Var och red med Jonna efter jobbet. Vi hoppade lite hemma. Jonna ville träna på svängar med Mulle inför nästa hopplektion. De gick bra och hon lyckades att svänga min lilla Black Beuaty tillslut :-)

Nu vankas de lunch iallafall och de är snälla killar på de här bygget som åker och hämtar mat åt en när man är riktigt dålig på att laga matlåda som jag är..

Trevlig lunch, hejsvejs.





Nu är lunchen över och jag kommer ingenstans i mina jäkla pappershögar. Tar ett och börjar tänka, men sen lägger jag tillbaka de i högen igen. herreguuud alltså, man kan tro att ett ufo har landat i mitt huvud idag... de blir hem och vila efter jobbet. mamma ska ut på tjejmiddag så jag har hela huset för mig själv, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0