Kantarellsoppa

Äntligen är måndan överstökad. Måndagar är alltid jobbigast, man är trött efter helgen och jag börjar alltid sex på måndagar vilket är rätt jobbigt :-/ men kände mig faktiskt utvilad imorse och vakna av mig själv tio i fem :-)
Efter jobbet åkte jag direkt till stallet och fodra. Sen blev de promenad och longering för Kedves. Hon har gjort sånna framsteg! För ett år sen kunde man varken gå ut och gå med henne eller longera henne utan att hon sprang över en, nu är hon lugnet själv :-) Fick väl lite små ryck i galloppen och sparka bak ut och lite så jag for som en vante efter men annars skötte hon sig exemplariskt!

Nu håller jag på att laga kantarellsoppa, hoppas på att den blir smarrig :-) Joje kommer över på fika snart också så de blir mysigt :-)



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0