Helgen är redan slut :-/

Man väntar och väntar på att fredan ska komma, sen är den efterlängtade helgen där och den går alldeles för fort!
Den här helgen har jag dock hunnit med de mesta. I fredags åkte vi ut till Muskö för att fira Jimmy som fyllde år. Blev en väldigt lyckad kväll, men man fick vad man förtjäna igår och jag var helt död! Henrik och jag tog oss iaf upp till centrum för att kolla bio. Det blev Inception med Leonardo Dicaprio. Den verkade väldigt bra, men lite väl invecklad för min bakisskalle så jag slockna efter en halv timme och vakna när Henrik sa att han inte heller orkade titta längre. Så då gick vi hem och somna som stockar :-P



Idag var jag iväg i Väsby och tittade på lite hästprylar. Hittade ett bett som Karro rekomenderat till Kedves & ett par väldigt snygga ridbyxor till mig själv :-) Bettet funkade super och jag ställde upp samma övning som vi gjorde hos Karro sist. De gick jätte bra! Man lägger ut två bommar på volt, jag höjde upp dom lite grann för att Kedves skulle tycka att de var lite roligare och bli lite mer ambitiös, bommar på backen är inte hennes starka sida då hon tycker de är super trist :-P Hon gick i en super samlad galopp tillslut och var jätte uppmärksam och backade av själv, riktigt kul :-) Sedan blev de en sväng upp till MRK för att titta lite på tävlingarna, men kunde inte vara där alltför länge eftersom lillebror fyllde femton idag :-) Grattis! Nu får man se upp i trafiken när den lille ligisten ska ut och fara på moppe ;-)

 

 

Nu blir de sängen eftersom klockan ringer 05.00 imorgon bitti, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0