GÄSTBLOGG

GÄSTBLOGG

Detta mitt första gästinlägg i någons blogg, någonsin. Jag är jätte glad att Viktoria skaffat sig en blogg, för då kanske jag inte framstår som lika nördig som också har en. Jag måste erkänna att jag inte riktigt vet vad man skall skriva.. Så jag skriver om ägaren till bloggen, Viktoria Elfström. Viktoria blev min bästa vän nästan första gången som vi träffades. Det var i Göteborg och jag tror att jag skulle börja 8an. Vi sov i samma rum och jag insåg redan då att hon var fullkomligt galen. På ett sätt är hon en helt annan människa idag än hon var då, men samtidigt är hon exakt likadan. På frågan vem Viktoria är skulle jag svara på följande sätt.. Viktoria Elfström är ett maniskt hästfreak som är lika teknisk som min farmor, hon tackar aldrig nej till ett glas vin, hörs var hon än befinner sig och drar till sig trubbel likt en magnet. Samtidigt finns hon alltid där med en hjälpande hand eller tröstande axel. Hon är fullkomligt osjälvisk och sätter sig själv i första rummet allt för sällan. Det finns bara en Viktoria och denne är underbar på alla vis.
Nu blir detta inlägget det längsta som skrivits i denna bloggen hittils, så jag avrundar med att tipsa om min egen och den hittar ni HÄR!


SIGNERAT. AMANDA HJELM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0